pondělí 2. listopadu 2009

UNI, nak na ten blog jebu

Konecne jsem na Uni - tenhle tejden zacinam. Takze jsem narychlo (fasttrack) dodelal dvoulete "Advanced diploma degree" - neco jako u nas vyssi odborna skola. Prestupuju plynule na Southern Cross University.

Vyhody: Uni mi uzna 12 predmetu (units), ktere uz jsem behem AD udelal a kdyz vse pujde hladce (a ja passnu i takovy brutaly jako B. law, Accounting nebo B. Mathematics), melo by mi do Bc. schazet passnout 3 semestry.

Planoval jsem dat si pres leto break a naky jakoze prazdniny, ale diky tomu ze otevreli semestr v lete "summer school", nemam tim padem prazdniny ani tejden.

Sice budu pro zacatek delat "jen" 2 units (standart jsou3, psycho jsou 4), ale zase jsou to informacni technologie a Quantitative analysis, takze si rikam, ze se mi bude kourit z lebky anyways.

Muj indonezskej flatmejt (mimochodem se jmenuje Iwan) je sleepwalker - namesicnej. Pokud s nekym takovym jeste nikdo nep[risel do kontaktu, tak ani ja jsem nebyl do nedavna vyjimka.

Ale az donedavna, kdyz jsem malem hodil zada, kdyz jsem uklouz na chcankach v koupelne. Borec nomae vstane, jde na zachod a pochcije zem, pak jde zase do postele a spi. Rano si nic nepamatuje. Pritom mluvi a ma otevrene oci. Nebo lezi a ve spanku jede na kole, coz vypada celkem huste, no si predstavte spiciho cloveka, jak slape na kole. Coz btw nedava moc smysl, pac uz par mesicu jezdi na motorce :)
Este si treba sedne na postel a 15 minut v sede mluvi (indonezsky). Jde dolu do pradelny . Jeste jsem mu nic nerek, pac do nej nechci moc kerovat, navic ani nevim, jestli se to da nejak "fixnout".

Leto je tady. Parada, beach, doktor sax :o

Žádné komentáře: