neděle 17. srpna 2008

Ctvrtek

Obcas si pripadam jako baba na kosteti. Popisu vam takovy muj jeden ctvrtek:

To jsem takhle zrana vyjel s krosnou smer nahoru na Bondi junction, odkud jezdim na Vaucluse
busem (uz ne - hehe - kamos me vyzvedne karou).
Jako kazdy ctvrtek jsem jel na vylet - s krosnou (ano, tak vypada moje cestovani po Australii), coz hned vysvetlim. Ten den bylo v krosne krome
obvyklych vicemenesti zabaleno slusive satstvo pro vecerni function na Martin Place (takovy sydneysky Vaclavak, Timesquare, Champs-Elysees atp.).

Jenom jsem si rikal - hlavne at se dneska moc nezajebu, pac poceste teda jako sprchu neminu,
pac si to budu srat rovnou do sity. No a co si vazeni pratele myslite? Jiste! Betonovalo se a zdilo se.
A navic, jeste jsem ftom spechu hodil otevrenym pytlem cementu o podlahu garaze - coz melo za nasledek jeho doslova vysplouchnuti do meho xichtu. Opravdu existuji na svete prijemnejsi veci, nez si vymyvat cement z oci.

Mno ale nic. Tiler George - se kterym, ponevadz ma manzelku z Uruguaye - piluju spaninu, se mi smal, ostatne jako vzdy.

Taxem to ve3 zabalil a vyrazil v bouri smer kolo lampa 204 a po Oxford street pres Hyde park
(ano, Sydney je takovy jizni Londyn - dokonce i spikrs kornr tady maj, akorat ze na sochu Nelsona serou papousci) do prace.

V baru Cupola, kde obcas zaskakuju vecer, pomaham pri vecerich a function, uz se na me smal sefik a manager David, ze teda pujdem rozlejt vino.
A taky ze jo - taky ze jsem ho rozlil - hlavne na bily nazehleny ubrus, ktery slouzil jako kontrast k "Cabernetu sauvignon".
Mno taq oukej, taxme vyjeli do ctyricatyho levelu spolu s vinakem a fingerfoodem, ze to jako nachystame. Sodou okolnosti nas tam slecna Sandra uvedla do kuchynky a nechala se slyset, ze ona ma na starost Ceskoslovensko. Ano. Byli jsme v australske vetvi governmentu - Bureau of foreign affairs a tahle kocka, ktera ma na starost "nas" nema problem s "Czechoslovakia". Ale co, ja taky do te doby nevedel nevedel, ze Melbournem proteka Yarra river ;-) Pak uz jsem delal standardni job na techhle akcich - chodil s tacem vin a sanem mezi lidma ve vecernich robach a
sackach. Krome konverzace na tema bublinkovosti teho ci oneho sana jsem lidem roznasel na velkych tacech ruzne dobroty - zacalo se pizzou, kterou nikdo nejedl (takze jsme se ji vzadu natlacili sami), nasledoval losos na bramborovym tartu, caramelised onion, feta, roasted panchetta atp. Fuckt bych rad priradil ceske equivalenty, ale nak mi to nejde. Proste takovy "finger foods".

No ale co jsem to sakra chtel vyjadrit - jo, ten kontrast toho dne. Dopoledne michani malty a "guttermouthing" s concrete guyz, smrkani do ruky a betonovani.
Nasleduje transfer do sklobetonoveho palace stylu art-deco, kde po zevnejskove metamorfoze
z delnase na reserved-fresh-standby waitera, ktery musi znat, ze ktereho ze regionu je to ci ono cervene. Trochu se mi z toho tocila hlava.

Taxem to v10 zabalil a mazal domu po Anzac parade do pelechu, abych neco naspal na druhy den. Jeste k te stavbe - pro pobaveni uvadim par pokynu, kterymi mne castuje muj foreman:
Ten uz vim, vo co de, ae zezacatku jsem po kazdenm takovemto pokynu stal jak "cock in the cuntshop" a tupe ziral:

Zarovnej ten landing k tomu skridu
At to flashuje s tou fejsii
Ten rendering se vygrinduje na forbajtu
Musis to zasilovat, nebo ti to dropne

...

Žádné komentáře: