neděle 27. prosince 2009

Vanoce, Novy rok, dva deset

Sem byl 24.12 na brazilske stedrovecerni veceri. Teda ktera ale byla o pulnoci. Na Bondi v jednom byte bylo tak 35 Brazilcu a jenom 6 ostatnich (ja, 2 Ozici, fin, nemec, UK), takze slyset byla hlavne brazilstina (ja vim, ale proste mne nebavi porad rikat portugalstina - brazilcu je tady jak na****, Portugalsko je malinka bezvyznamna zemicka kde se deje *****, v zivote jsem navic portugalce nevidel, takze ******).

O pulnoci probehla modlitba - a tu (bezohledu jak zevlacky a laxne umeji brazilci pusobit, bezohledu na to jak povolne, lascivni umeji brazilky byt) teda jako brali velice vazne. Vsichni se sesli v lounge room, udelali kruh, drzeli se za ruce. Zavreli jsme oci a peknou chvili poslouchali dlouhou modlitbu v brazilstine. Pak se slo zrat.

Zral se turkey, kuraci, sunka a hafec salatu - ty byly nejlepci. Takze to mne pekne udivilo vlastne - jak je mozny ze brazilci maji stejnou veceri jako v UK ?
tO NECHAPU. Kamos se pokousel prosadit jinou nez brazilskou hudbu, ale pod vyhruzkou defenstrace se na to nakonec raci ******. Taxme kolem jedny odtahli na Randwick na dalsi house party.

NYE

oKAY. Uz jsem ted doma, za oknem Benzinka. Takze NYE byl ve znameni jidla, konverzace a zabavy. Nejdrive jsem jel ke kamosovi do Surry Hills, kde jsme meli malou veceri. Diky rozsahlym uzavirkam jsem ale kolem 7 vypadl, abych se dostal do ctvrti Neutral Bay, ktera lezi hned za Harbour Bridge, na kopci. Projel jsem tunnelem pac HB je zavrenej, skoro jako cele City.

Nastesti se mi tam podarilo dostat pred 8, jinak bych asi musel diky uzavirkam a "clearways" jed po freeway az do ********** Newcastle, kde to teda ale stoji pekne za *****. Takze sem to zapich u Cammeray golf club, v Colesu dokoupil nezbytne ******, abych tam nesel s prazdnou.

Kolem 10 jsem uz vstupoval do bytu. Party poradala moje ruska kamoska, ktera se ten den zrovna vratila z Thajska, kde travila s Rodici dovolenou. (Prej je rusaku f Thajsku jak ******, coz sem nevedel. Proste tisice rusaku). No takze tam mohlo byt tak kolem 30 lidi. Vetsina Rusove, par Ukrajincu, 2 Aussie, jeden z JAR, 2 pomici (couple, ale on byl z Walesu a on z Brightonu a furt se hadali, coz byla celkem *****) a ja.

Chvili pred climaxem jsme sli na strchu, ktera facovala HB a cely city. Vyhled jaxvina.

Takjako ohnostroj tady popisovat nebudu. Sem snad nakej Walter Scott nebo co? Jaxe asi da popisovat ohnostroj ? Tak jako na to se muzu :O
Nye

Žádné komentáře: